Jak Waszym zdaniem najszybciej i najwydajniej nauczyć się niemieckiego?
od piotrs1978, 19 sierpnia 2014
Język: Polski
piotrs1978 (Pokaż profil) 19 sierpnia 2014, 15:13:40
juliosa (Pokaż profil) 15 września 2014, 18:27:48
Ja też staram się uczyć samodzielnie niemieckiego bo cierpię niestety na brak czasu. Ostatnio czytałam, że najważniejsze to poznać jak najwięcej słówek, słuchać, czytac i pisać zeby obyć się z językiem. Gramatyka jest na drugim miejscu. Bardzo istotna jest również systematycznosc, czego mi brakuje. Powodzenia i sukcesów.
Ania2291 (Pokaż profil) 4 grudnia 2014, 09:09:01

Również jestem samoukiem, dodatkowo mieszkającą w Szwajcarii co jest lekkim utrudnieniem do nauki czystego języka niemieckiego

Powodzenia i samych sukcesów

jagodadorota2
- Pokaż profil
jagodadorota2 (Pokaż profil) 4 grudnia 2014, 09:31:41

Mieszkam w Niemczech, twierdze że bardzo ważna jest rozmowa i słuchanie wszystkiego co jest możliwe w języku którego się uczymy....Obsłuchanie z wyrazami, zdaniami wypowiedzianymi w danym języku bardzo dużo dużo daje...
Z braku czasu uczę się wieczorami i fajnie jest też rozmawiać przez skype... może ktoś z was znalazł by chwilkę czasu na rozmowę w języku niemieckim właśnie prze skype...pouczyli byśmy się razem po przez rozmowę....
pozdrawiam..
canejta (Pokaż profil) 4 grudnia 2014, 09:56:06

piotrs1978 (Pokaż profil) 7 grudnia 2014, 18:12:12
canejta (Pokaż profil) 10 grudnia 2014, 10:46:32

jagodadorota2
- Pokaż profil
jagodadorota2 (Pokaż profil) 13 grudnia 2014, 11:37:51
Das wird für uns eine gute Übung.... Alles Gute Dorota
Winicjusz (Pokaż profil) 29 stycznia 2015, 23:29:08