Aller au contenu

Komentari o internetskoj stranici

de Maja, 26 janvier 2014

Langue: Hrvatski

Krik (Voir le profil) 8 mars 2016 03:12:49

Ja sam apsolutni početnik, mama i brat znaju nemački pa mi pomažu oko provere gradiva, pored ove stranice koristim i knjigu Naučite bilo koji jezik za 7 dana od autora Ramon Campayo, koji opisuje tehnike pamćenja stranih reči. Ova stranica mi je super jer ima na jednom mestu lepo hronološki poredane lekcije i vežbe koje su urađene da kroz proveru znanja usvajaš nova npr. Bahnhofstraße je železnička ulica, Bahnhof je železnička stanica, hof je dvorište ili staza, pa se stoga h čita, dok je bahn najčešće put ( a može da označi i orbitu ili železnicu ), a gramatika je lepo objašnjena. Planiram da testiram usvojeno znanje za 6 meseci, jer je to neko optimalno vreme da se lepo savlada jezik.

klaudio69 (Voir le profil) 8 mars 2016 23:07:44

Svaka čast. Moram i ja zagrijat stolicu!

klaudio69 (Voir le profil) 8 mars 2016 23:10:49

Apsolutno,sa jos par youtube videa dovela me do B1 u kratko vrijeme
Super

pajotajo (Voir le profil) 10 mars 2016 14:06:15

Super stranica i koncept. Ja nisam početnik za njemački, ali svakako mi dobro dođe i koristi. Tek sad vidim da mi još treba dosta do B2.
Imam jednu malu primjedbu kod lekcija i vježba. Kod odgovora nema nigdje pregled točnih odgovora. Tako da bi bilo dobro to nekako ubaciti - dok riješimo da vidimo kasnije i točne odgovore bez da moramo ispravljat i pogađat koji je točan odgovor! Inaće puna pohvala.

Također sugestija, razvijajte nove lekcije, nove situacije. Napravite koncept da registrirani korisnici sami slože lekcije koje čete vi lektorirati i time dopustite da korisnici sami razvijaju i dopunjuju lekcije i vježbe. Najbolje lekcije nagradite nečim, ne znam npr. riječnikom, cd-om, stripom ili knjigom na njemačkom, kakvim izletom okulumo.gif

LP

mareZ (Voir le profil) 24 septembre 2016 23:35:05

ova stranica je odlicna slucajno sam na nju naletila i nadam se da ce biti i vece razine