To contents

Jak na to??? samouk

by janstepan, April 3, 2014

Language: Česky

janstepan (User's profile) April 3, 2014, 11:10:24 PM

Zdravím všechny,
můžete prosím někdo doporučit jak se naučit německy bez docházení do kurzů apod. Neboli samouk doma: jak na to.
Předem díky za cokoliv. (jde o začátek, naučit se číst aby byla správná výslovnost. Ostatní se dá nabiflovat, ale když neumím slovíčko přečíst, tak mám trošku smůlu... Poradíte?

johny3334 (User's profile) May 18, 2014, 4:02:51 PM

Ahoj, tyhle stránky mi přijdou pro začátečníka naprosto vynikající. Je tu poslech, výslovnost všechno.

jacek24 (User's profile) July 13, 2014, 6:45:49 AM

ha ha

mlynka (User's profile) July 16, 2014, 9:04:55 PM

ja som sa ako samouk toho vela nenaučila... zastala som na určitej urovni a viac som sa nehla dalej.... teraz chodím do integračného kurzu nemčiny... a vidím, že ako samouk som robila chyby a nechápala suvislosti....ked ti to má kto vysvetliť, je to ovela jednoduchšie ridulo.gif

tincek (User's profile) August 12, 2014, 8:37:16 PM

ja som sa ako samouk toho vela nenaučila... zastala som na určitej urovni a viac som sa nehla dalej.... teraz chodím do integračného kurzu nemčiny... a vidím, že ako samouk som robila chyby a nechápala suvislosti....ked ti to má kto vysvetliť, je to ovela jednoduchšie ridulo.gif
ako sa mozem prihlasit na integracny kurz?

wieslaw35 (User's profile) August 31, 2014, 11:12:52 AM

hejä

LenkaHartmann (User's profile) March 12, 2015, 3:42:34 PM

Ahojte ja ponukam nemcinu cez skype ak mate zaujem kontaktujte ma na Lenka Hartmann Facebok.Velmi rada pomozem.Pekny den prajem

Veyseldemir (User's profile) March 22, 2015, 7:45:03 PM

Ich suche nach einem Brieffreund. Bitte screiben mir

nahiiii (User's profile) April 2, 2015, 4:32:45 AM

teraz chodím do integračného kurzu nemčiny... a vidím, že ako samouk som robila chyby a nechápala suvislosti....ked ti to má kto vysvetliť, je to ovela jednoduchšie ridulo.gif???